6.24.2015

~62~ GADANIE O - #WAKACJE

Jeszcze 2 dni do 2-miesięcznej wolności !!!
Ja już w sumie na wakacjach- do szkoły nie muszę chodzić- i tylko czekam na świadectwo- niestety w tym roku bez czerwonego paska :( Ale jakoś moje nastawienie do ocen się drastycznie w liceum zmieniło.
Zauważyłam, że nie tylko ja tak mam, ale teraz po prostu się czuje co się umie i oceny nie do końca oddają to, co mamy w głowie. Oceny to nie wszystko.
Pomimo tego i tak odczuwa się smutek przez brak paska, ale on w sumie nic nie wnosi do życia.

Cieszę się, że mogę znowu się wysypiać, że nie jestem pod tym ciągłym stresem i presją. Znowu mogę się oddać temu co naprawdę lubię robić, bo mam czas.
Podczas roku szkolnego miałam taką jakby blokadę- czytałam przerażająco mało książek, prawie nic nie rysowałam, ciągle odczuwałam zmęczenie. Teraz wszystko powoli wraca do normy.

Te wakacje dla mnie będą pracowite- zapowiada się miesiąc pracy. Ale jestem z tego zadowolona, bo pieniądze zawsze się przydadzą. Po za tym resztę spędzę z przyjaciółką i może trochę pojeżdżę.
Oby pogoda się troszkę polepszyła i będzie super <3

A Wy już macie jakieś plany na wakacje? Co po zakończeniu roku będziecie robić najczęściej? Czego nie mogliście robić podczas szkoły?


Pozdrawiam gorąco
~Klara

10 komentarzy:

  1. Ja lubię tą niezależność, kładę się spać o 3 w nocy, wstaję o 15 a tu czeka na mnie obiad! :D
    ♡ jestebatmane ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oficjalne wakacje rozpoczęłam już dzisiaj? Co będę robić nie mam pojęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wakacje będą raczej spontaniczne. Wiem tyle że przez conajmniej 2 tygodnie będę codziennie jeździć konno.
    Supi post c:
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie się cieszę z tegorocznych wakacji !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. czuje że te wakacje będą w 100% udane !<3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te inspiracje :) teraz na każdym blogu można zobaczyć: "ooo super! już wakacje" :) postaraj się wymyślić coś innego, przecież każdy się cieszy :) no, chyba, że jakiś kujonek :D

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na KONKURS foto, można wygrac post promujący :)
    byAjina
    KLIK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam pasek, ale skończyłam 2 gim. Na każdym blogu teraz jest post o wakacjach :D

    Nowy post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. te wakacje na pewno będą mega, mimo że pogoda na początek nie dopisuje :/ Ale na morze trzeba jechać :D

    http://szare-oczy-blondynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w pracy i udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to niesamowita motywacja:3
Chętnie zajrzę na Wasze blogi.