7.05.2015

~63~ POKUTA.

Hejka Moi Mili !
Piszę ostatnimi czasy bardzo rzadko, z czego nie jestem dumna. Możecie mi wierzyć lub nie, ale rozkoszuję się każdą chwilą na dworze, bez internetu i wszystkich tych "pożeraczy czasu".
Po za tym zaopatrzyłam się na wakacje w stertę książek, które "muszę" przeczytać. Sama nazywam to pokutą za malutką ilość powieści przeczytanych w ciągu roki szkolnego.
Przedstawię wam je, a Wy- jeśli chcecie - napiszcie mi, które z nich przeczytaliście i jakie są Wasze opinie na ich temat ;)
A co Wy chcecie przeczytać przez wakacje?
~Klara

3 komentarze:

  1. Bardzo dobre lektury sobie przygotowałaś na wakacje! Tylko zdjęcie książki Harper Lee dodało Ci się dwa razy. ; )

    Również chciałabym przeczytać "Folwark zwierzęcy", "Lot nad kukułczym gniazdem" oraz "Zabić drozda" - to w końcu klasyka. Nie można chyba uważać się za otrzaskanego w literaturze, jeśli nie zna się tych pozycji. Z zaprezentowanych przez Ciebie propozycji czytałam "Buszującego w zbożu" i niestety, nie zostałam jego fanką. Może dlatego, że dopiero teraz przechodzę przez okres buntu, takiego późnionego? A w świecie komercji odnajduję się całkiem nieźle? Trudno stwierdzić, w każdym razie urzekły mnie inne dzieła Salingera i im pozostanę wierną. Polecam wobec tego dwa opowiadania wydane w książeczce "Franny i Zooey".
    "Portret Doriana Graya" uważam zaś za jedną z najpiękniej napisanych książek, z jakimi się w życiu spotkałam. Prawie każde zdanie było sformułowane jak złota myśl. Nic, tylko wypisywać do zeszytu albo na ścianie. Często wracam do tego dzieła.
    Słyszałam też wielokrotnie o "Kwiatach na poddaszu", bo podobno seria ta porusza jeden z ulubionych przeze mnie tematów - kazirodztwo. Jeśli jednak chodzi o styl, to mam pewne wątpliwości. Obawiam się, że zetknę się z prostym czytadłem. Dlatego daj znać, gdy skończysz czytać, dobra? Czekam na Twoją rekomendację!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć po okładce nie powinno się oceniać to tytuły tych książek wyglądają dosyć ciekawie. Ja w najbliższym czasie zamierzam dokończyć "Bóg zawsze znajdzie tobie pracę", którą dostałam na zakończenie roku :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zabić drozda" to zaiste piękne dzieło, chociaż jak je poleciłam mojemu facetowi to powiedział, że czegoś tak nudnego jeszcze nie widział.
    Wszystkie książki Twoje czy może korzystasz z usług biblioteki?:)

    [http://zamieniamsiewchodzacyideal.blogspot.com/ ]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to niesamowita motywacja:3
Chętnie zajrzę na Wasze blogi.