6.09.2015

~59~ TATTOO.

We wczorajszym poście wspomniałam o moim planie na 18 urodziny- zrobić sobie tatuaż.

Tatuaże to to bardzo kontrowersyjny temat nawet jak na dzisiejsze tematy.
Dla jednych wciąż jest to jakieś oszpecenie ciała, krzywda. To odwieczne pytanie: Co z tym na starość? Jak to będzie wyglądało? Wielu pracodawców nie chce też przyjmować osoby z widocznymi tatuażami.

~Moja opinia~
Niektóre tatuaże są naprawdę piękne, wręcz są dziełami sztuki. Tym bardziej mają większą wartość kiedy coś dla nas znaczą, ale i tak są piękną ozdobą skóry. Co ze starością? Jeżeli ten tatuaż nie został zrobiony przez przypadek i nie jest brzydki to dlaczego miałby przeszkadzać w starości? Wiadomo, po pewnym czasie może nam się jedynie znudzić, ale wydaje mi się, że to świadoma decyzja i dlatego nie jest to byle co.
Co do pracy no to niestety, nie każdy ma wyrozumiałość, ale może też tyczy się to dużych i wymownych tatuaży. Dokładnie nie wiem.

W każdym bądź razie tatuaż to moje marzenie. Chciałabym coś małego, jednokolorowego, klasycznego. Gdzie? Jeszcze nie wiem dokładnie.
No i czas zbierać pieniądze, bo tanie też nie są.






A co Wy sądzicie o tatuażach ? Chcielibyście sobie kiedyś zrobić?
Pozdrawiam :)
~Klara

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę, że zrobienie tatuażu nie jest żadnym oszpecaniem skóry tylko w jakiś sposób ozdobienie.
    Sama bym chciała zrobić na nadgarstku małe serduszko. :)
    http://szare-oczy-blondynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo bym chciała sobie zrobić !!! Zapraszam: http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tatuaże bardzo mi się podobają, ale nie wiem czy kiedykolwiek odważę się jakiś zrobić. :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tatuaże, w przyszłości chciałabym mieć z nimi do czynienia np. je projektować.
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie tatuaże są piękne!!! sama osobiście rozmyślam poważnie nad jakimś :)
    czy mogłabyś poklikać w linki w tekscie i pod zdjeciami w tym poście, i w baner na samym dole proszę?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tatuaże! Ja również planuje zrobic sobie tatuaż. Mówią, ze to powinno być cos symbolicznego, ale niestety nie ma rzeczy do ktorej jestem przywiazana i ktora cos by symbolizowala, ale pomyslalam sobie ze pieknie beda wygladać skrzydła na plecach a w srodku anioł. Dlaczego akurat to? Bo jestem bardzo delikatna, wrażliwa, oprocz tego, nie potrafie komus odmowic pomocy. Myslalam tez nad wytatuowaniem dat urodzin rodzicow. Poki co jeszcze jest czas na to i zaczne chyba od zakupu skarbonki z mlotkiem :D
    Pozdrawiam i zycze powodzenia w realizacji marzen :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to niesamowita motywacja:3
Chętnie zajrzę na Wasze blogi.