5.25.2015

~55~ WHY DON'T YOU GO, IF YOU HAVE TO LIVE YOUR LIFE.

Oj długa była przerwa. Bardzo długa nawet.
Zaczęła się jakże "optymistycznym" wierszem.

Ostatnio mam wielkie marzenie. Niestety nie do spełnienia.
PODRÓŻ W CZASIE.

Może brzmieć śmiesznie. Jak marzenie z dzieciństwa. Może i jest, ale dla mnie pozostało.
Dlaczego podróż w czasie i gdzie ?

Chciałabym w przeszłość. Lata 70-80-90-te.  Kiedyś było całkowicie inaczej. Inni ludzie, mentalność, muzyka, subkultury, wspólnoty. Wiele rzeczy było prostszych i piękniejszych . Nie było internetu, telewizja gdzieniegdzie. Czasami uważam to za naprawdę duży plus. Młodzież nie była taka przywiązana do internetu, fb, telefonów, wi-fi. Aktywniej się spędzało czas. Ostatnio właśnie bardzo rzadko wchodziłam na fb i inne portale i czułam się z tym też dobrze- kilka dni wolnych od bezsensownego siedzenia przed monitorem.

Wiadomo, nie zawsze też było łatwo. Różnie wtedy było z polityką i sytuacją w państwach. Ale czy teraz jest aż tak lepiej ? W niektórych względach tak. Wystarczy jednak spojrzeć tylko na wschód, albo kraje północnej Afryki, gdzie wciąż toczą się wojny, ludzie umierają z głodu, masowo uciekają do Europy, a nie zapowiada się na poprawę sytuacji.

Co mnie jeszcze urzekło to muzyka z tamtych lat. Ostatnio mnie po prostu przeniosło w tamte czasy i się uzależniłam od starszej muzyki. I chociaż różni się ona bardzo od tego co zazwyczaj słucham to nie wiem czemu ale wpadły mi w ucho i nie chcą wyjść.
A dokładnie to od jednego zespołu. Całkiem możliwe, że go nie znacie i sobie pomyślicie, że jestem jakaś nienormalna. Uwielbiam ich piosenki. A mowa tu o:
Rodzina grająca pop-folk-rock. Wspaniałe teksty, wspaniały klimat. Osiągnęli dużą popularność mimo skromnego wyglądu i wręcz koczowniczemu trybu życia ( mieszkali na statku, w autobusie, potem zamku).

Nie musi Wam się spodobać, ale zachęcam do posłuchania :
Chciałabym się cofnąć na ich koncert.
Cofnąć do innych czasów.

A Wy chcielibyście się cofnąć w czasie?

PS CHŁOPACY W DŁUGICH WŁOSACH- PATRZCIE NA TE WŁOSY <3

Pozdrawiam
~Klara




9 komentarzy:

  1. Myślę, ze tak chciałabym się cofnąć w czasie chociażby na chwile..
    Świetny post!
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli cofanie się w czasie byłoby moją stałą umiejętnością korzystałabym z niej pewnie bardzo często, jednak do jakiegoś konkretnego momentu to niezbyt. :) Muzyka troszkę nie w moim guście. :)

    Nowa notka + mini konkurs!
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, taka podróż w czasie byłaby ciekawa :)

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!





    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak najbardziej chciałabym się cofnąć w czasie. :)

    Obserwuję, będę tu zaglądać częściej. :)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym się chciała cofnąć w czasie :)

    Wspólna obserwacja ? http://lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, też chciałabym się cofnąć do tamtych lat, tylko może nie w polsce, bo w tedy w polsce było nie za ciekawie :P Bez internetu, telewizji, telefonów... To było by takie piękne. Szkoda, że urodziliśmy się troszkę za późno ;P W tamtych czasach powstawała świetna muzyka :D Zespół całkiem fajny, chociaż ja i tak trzymam się rockowych klasyków z tamtych lat ;)
    Szkoda, że życie potoczyło się w takim dziwnym kierunku, technologia i wartości w XXI w. mnie przerażają :P
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również chciałbym się cofnąć w czasie i pożyć w tamtych czasach :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej chciałabym się cofnąć do lat 80 tych i pojechać na koncert Queen na Wembley. Uwielbiam stare rockowe zespoły ponieważ ich piosenki mają przesłanie.A po za tym uwielbiam klimat tamtych lat.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to niesamowita motywacja:3
Chętnie zajrzę na Wasze blogi.