5.26.2015

~56~ I LOVE YOU MAMA.

Wszystko zaczęło się od 9 długich miesięcy.
Już wtedy się o nas troszczyła. Odmawiała sobie kilku przyjemności i dbała o siebie jak tylko mogła, aby to przeniosło się na nas.

Pierwszą osobą, którą zobaczyliśmy była Ona.
Ona nie odchodziła od nas.
Uczyła chodzić, mówić, malować.

Ona nas pociesza, wspiera, utrzymuje. Jest przy nas kiedy reszta nas opuściła. Kocha bezgranicznie i zrobi wszystko.

Kochajmy nasze Mamy, bo są najlepsze i drugich takich nie będziemy mieli.
I mówmy szczerze - nie tylko raz do roku - KOCHAM CIĘ MAMO I DZIĘKUJĘ <3

~Klara 


2 komentarze:

  1. Zgadzam sie z toba. Bliscy z rodziny to najlepsi przyjaciele ktorym mozna zaufac w pelni i wygadać sie ponad czasy! Niestety niektorych tematów nie jestem w stanie poruszyc z moja mamą, dlatego warto tez miec przyjaciela w swoim otoczeniu. Niestety mamy takie czasy ze musimy uwazac komu ufamy.
    Ja moja mamuske wczoraj wysciskałam cala i mimo ze nie dalam jej zadnego prezentu zrobiłam smaczną kolację :)
    Pozdrawiam!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Zgadzam się w 100% Mamę trzeba kochać i szanować 365 dni w roku. Mam wrażenie, że coraz więcej osób zapomina nawet o dniu mamy lub chyba co gorsze jedynie wtedy z nią rozmawia lub coś jej podaruje. Mamy nie będziemy mieć drugiej.
    Pozdrawiam
    Julka
    http://prawdziwanabank.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to niesamowita motywacja:3
Chętnie zajrzę na Wasze blogi.