5.12.2015

~52~ STOSIK RADOŚCI.

Stosik książek na biurku.
Może być mały, ale ważne, że książki.
Mój stosik radości.

Ostatnio miałam okazję kupić sobie 3 książki w Empiku, a jedną wypożyczyć z biblioteki. Z racji tego, że rzadko kupuję sobie książki to te, które już kupię muszą być wyjątkowe- przynajmniej mam takie wrażenie.
Na pewno je znacie:

1. Gayle Forman- Zostań, jeśli kochasz.
2. Gayle Forman- Wróć, jeśli pamiętasz.

3. Cecelia Ahern- Love, Rosie.



4. Matthew Qiuck- Poradnik pozytywnego myślenia.


Są one bardzo znane- jak nie same w sobie to ich ekranizacje. Chciałam się przekonać, czy zasługują na tę fascynację i pochwały i niedługo się z Wami tym podzielę pisząc recenzje. Cieszę się, że znowu mam czas na to co kocham i nie muszę się tylko uczyć do sprawdzianów i kartkówek.
W Empiku również znalazłam śliczne zakładki magnetyczne. Z racji tego, że ja zakładki zawsze gubię- nawet jak są w książce!- to ucieszyłam się jak zobaczyłam zakładki magnetyczne, o których już od dawna marzyłam. Wspaniale się sprawdzają i są naprawdę praktyczne, a przy okazji super wyglądają.


Po za tym wydaje mi się- w środku tygodnia- że jest sobota. Może dlatego, że dzisiaj znowu nie musiałam iść do szkoły (matury) i robiłam to co zazwyczaj robię w weekendy. Oczywiście nie obyło się bez wypadu na rowery z przyjaciółką. Naprawdę polecam: 1. aktywność 2. miły czas spędzony razem 3. wspaniała pogoda i widoki.
Jak na razie mam dosyć miasta i cieszę się, że nie muszę wdychać tego kurzu tylko mogę jeździć drogami, ścieżkami wśród drzew, pól i kwiatów; nad jezioro.


A teraz jest burza i jest dobrze :)
Czekają mnie jeszcze zadania domowe, ale cieszę się z tego 1,dniowego weekendu.

Co sądzicie o powyższych książkach? Chętnie przeczytam recenzje na Waszych blogach :)

Pozdrawiam
~Klara

2 komentarze:

  1. Ive watched all these in the movie adaptation and i really love Love Rosie <3
    Anyway, would you like to follow each other? Follow me and let me know in the comment so that i can follow you back instantly :)

    Join my giveaway
    www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te filmy i zamierzam przeczytać rownież książki :)
    Moze wspólna obserwacja ?
    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to niesamowita motywacja:3
Chętnie zajrzę na Wasze blogi.