5.06.2015

~51~ I HATE MATHS.

Naprawdę potrafię znieść wiele rzeczy.
Potrafię się poświęcić.
Jestem tolerancyjna i doceniam wiele dziedzin nauki.
Ale NIGDY nie polubię, nie zrozumiem i nie zaakceptuję MATEMATYKI.

To jest najgorsze zło. Nie rozumiem jej. Tych skomplikowanych wzorów, ogromnych obliczeń i nudnych działań. Naprawdę podziwiam osoby, które umieją posługiwać się ... tym czymś.
Rozumiem, niektóre rzeczy są przydatne. Ale tylko niektóre !!! 90% z tego co się teraz uczę i tak nie będę korzystała. Tym bardziej, że jest to trudny przedmiot to nie powinno się tyle na nim wymagać.
I pewnie domyślacie się, że właśnie teraz powinnam robić jakże przyjemne zadanka z matmy. Hehe. Potem zrobię ( jak ja zdam maturę z matmy ??? ).

No i z racji tego, że chodzę do liceum, dopiero dzisiaj zakończyła się moja majówka :)
Tak, miałam bardzo dobrze. Znowu wspaniale wypoczęłam i stres całkowicie odpłynął. Czas ten spędziłam aktywnie: w ogrodzie, shopping, ognisko, przyjaciele, czytanie, rowery.
Po prostu tak jak lubię.
A dzisiaj jest mi tak ciężko znowu szykować się do szkoły. Znowu stres, znowu durni ludzie. Masakra. Pozytywy też są, ale w takich chwilach nie myśli się o nich. Trzeba znowu przezwyciężyć tego lenia i wbić się w nudną, szkolną rutynę.

Poczujcie ostatni powiew majówki :p





A Wy jak z matmą ?

Pozdrawiam maturzystów <3
Jakość zdjęć słaba - telefon-zbiera się na lepsze.

~Klara


12 komentarzy:

  1. Matma to jedyny przedmiot, z którego grozi mi poprawka w sierpniu.
    Nie umiem, nie rozumiem, nienawidzę, wszystko co związane z matmą jest dla mnie be haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem dopiero w gimnazjum więc jak na razie z matematyką nie mam źle, chociaż nie powiem, nie zalicza się ona do moich ulubionych przedmiotów, ale co zrobić, do większości sensownych zawodów jest ona wymagana na w miarę przyzwoitym poziomie, więc trzeba się zawziąć ;)
    Bardzo ładne zdjęcia :D Świetny kot :3
    Powodzenia z zadaniami!
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do matematyki podchodzę w inny sposób - wiadomo, nie zawsze mi wychodzi, bo nawet jak rozumiem, to i tak zrobię błędy rachunkowe, ale przyznam, że lekcja matematyki jest ciekawsza niż pozostałe. Siedzę, rozwiązuję zadania, które traktuję raczej jako formę aktywności dla mózgu - zmiana podejścia zawsze jest pozytywna - zamiast bez sensu siedzieć i słuchać wykładów, na które nie mam siły, a muszę zachowywać pozory zainteresowania.
    A jak wracam do domu wolę zrobić zadanie z matmy niż usiąść nad podręcznikiem i wysilać się, by coś przyswoić - a nad zadankami można siedzieć prawie bez większego skupienia, można puścić muzykę i voila!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Poklikasz w moim nowym poście i skomentujesz? Jeśli to zrobisz, poinformuj mnie o tym a zamian zaobserwuję Twojego bloga! Obiecuję :)))) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez całą majówke tylko kułam i kułam .Z matmy ledwo co 2 mam :)

    nicol-nicolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne zdjęcia ;) masz super bloga :)
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli także zaobserwujesz ;)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No może jestem jedną z niewielu osób ale na prawdę Lubie matematykę. Tam wszystko jest logiczne. Albo tak albo nie. Nie ma nic pomiędzy. Wszystko jest oczywiste i nie ma niczego co jest niewyjaśnione.
    Wiem ze bardzo dużo osób nie rozumie tego przedmiotu, ale na prawdę jest fajny ;)
    Powodzenia i Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nigdy nie miałam problemów z matematyką, ale też jej do końca nie rozumiem. Moje wyniki z tego przedmiotu są przeciętne
    http://kinaaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten post kojarzy mi się z wakacjami i będę wracała do niego codziennie ! Te ogniska, spacery po plaży, to wszystko przypomniało mi się dzięki tobie. Aż się łezka w oku kręci ...
    http://style-and-smilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię matmę bo większość rozumiem, faktycznie dla typowego humanisty matma może być problemem. Wolę matmę niż polski :) Dla tych osób co ją rozumieją matma może być naprawdę fajna :)
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię matmę może to ze względu na to że ją rozumiem, wiem że dla wielu osób może ona być problemem ale te inne osoby mają inne predyspozycje :). Ja np. wolę matmę niż polski :)
    differentdiamond.blogspot.com
    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Those photos are just amazing! *O*
    Love your blog, I'm following you, I hope you can follow me back <3

    http://sleepy-deer.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to niesamowita motywacja:3
Chętnie zajrzę na Wasze blogi.