4.30.2015

~50~ ILE BLOGÓW TYLE HISTORII.

Stwierdzenie wydaje się banalne, ale zdecydowanie jest prawdziwe.

Wiadome jest, że za każdym blogiem kryje się jakaś historia. Za każdym blogiem kryje się jakaś osoba. Za tym drugim ekranem siedzi ktoś kto tak samo jak ty wyraża siebie małą, skromną stronką w nieskończonym internecie. Kto tak samo wbija w klawiaturę to o czym myśli i czym go życie zajmuje, który pisaniem wyraża siebie, albo tworzy całkowicie nowy świat.

Skąd nagle takie przemyślenia? Przeglądałam różne katalogi blogów. Klikałam, czytałam i po prostu.
Widzę blogi ludzi, którzy mają niesamowity talent do pisania opowiadań i mam wrażenie, że dorównują niejednemu autorowi. Piszą tak doskonale skonstruowane historie, że po prostu nie można się od nich oderwać.
Widzę, jak dla niektórych blog jest terapią. Wyzbywanie się złych myśli, pisanie o bolesnych przeżyciach, pozostawanie się przeszłości. Z czasem pozbywają się lęku i bólu.
Czytam też te, na których mówi się swoje zdanie i porusza różne tematy oraz te o modzie, DIY, porady.
Lubię czytać posty osób, które myślą podobnie jak ja, które mają podobne problemy.
Bardzo pomagają komentarze, które motywują nie tylko do dalszego pisania, ale także do walczenia z codziennością.

I chociaż jest tyle blogów i tyle historii to chyba każdy z nas piszących ma coś wspólnego. Tworzymy nasz mały świat w postaci stronki. Każdy powstał z innego powodu, ale każdy pełni pewnego rodzaju misję.

Na blogach niesamowicie można obserwować rozwój każdego z nas.
Pisanie może być szukaniem siebie. Długą drogą realizacji siebie.
Wydaje mi się, że każdy w tej sferze odnajduje swoje pasje- nie tylko związane z pisaniem.

Tutaj osoby, których nie znamy stają się przyjaciółmi.


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Jestem w szoku- 3 dzień z rzędu coś piszę i jeszcze dzisiaj takie długie przemyślenia. Widocznie naprawdę mi czegoś brakowało :)
Zaczynamy weekend majowy :) Życzę wszystkim miłego odpoczynku.

Co Wy sądzicie na powyższy temat ?
Pozdrawiam ciepło
~Klara





10 komentarzy:

  1. każdy blog jest wyjątkowy !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Talent do pisania jest boski , podziwiam takie osoby x

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2015/04/dresslink-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy z nas pisze inaczej, robi inne zdjęcia, założył bloga z innej przyczyny, ale łączy z pewnością nas świat, jakim jest blogosfera. Świetny post! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby wena trzymała Cię jak najdłużej :)

    ana-beauty-world.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ciekawego bloga. Będę tu wpadać częściej :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy blog jest powiązany z innym a ten z jeszcze innym i razem tworzymy coś fajnego :) Zgadzam się z tym,że osoby,których nie znaliśmy do tej pory stają się ważni w naszym życiu.Pozdrawiam cieplutko
    http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak racja :)
    obserwuję :)
    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. masz rację :) Dzięki blogowaniu poznałam wiele fantastycznych osób i pewnie jeszcze więcej ich poznam(jak się prędzej nie wypalę, oczywiście) Czasem fajnie popatrzeć na blogi ludzi, którzy maja pasje, bo widać, że robią to co kochają :)

    0czykota.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tytułem posta. Nie ma dwóch identycznych blogów. Każdy z autorów prowadzi go inaczej, inaczej dba o swój osobny kawałek internetu.
    Ja rzadko spotykam jakiekolwiek blogi o podobnej tematyce jak moja więc przez to czuję się taka trochę wyjątkowa :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to niesamowita motywacja:3
Chętnie zajrzę na Wasze blogi.