4.22.2015

~47~ DWULICOWY.

I znowu się zawiodłam.
Znowu wszystko wyszło inaczej.
Muszę się Wam wygadać.
Znowu.
Tak, zawiodłam się na dwulicowym człowieku. Człowieku, który myśli, że może wszystkimi rządzić, jest najlepszy i jego zdanie jest najważniejsze. Na początku wszystko ładnie, pięknie miło, a potem okazuje się całkowicie co innego. Koleżeństwo też się buduje na zaufaniu- jak z resztą większość relacji. Rozmawia się, czasami zwierza, po prostu normalnie. Gorzej jak druga osoba wykorzystuje zaufanie i kieruje się potem przeciwko tobie. Okręca wszystko na przekór, szantażuje. Z byle powodu. Może to miały być żarty? Przykro mi ale dla mnie to już nie żarty. Fałszywość i szantaż, to chyba nic zabawnego. Czy się mylę?
Nie należę do osób, które podporządkowują się innym i nie mają własnego zdania. Nie daję też się poniżać ani wykorzystywać. Mam poczucie humoru, ale nie rozumiem wypominania i szantażowania w żadnej sytuacji.
I co dalej? Nagle kolegę traktować jak powietrze? Czy to aby na pewno jeszcze kolega? Raz pomaga a raz stawia się przeciwko tobie. Nie rozumiem niektórych ludzi.
Przykro mi, że Wam nakładam moje problemy, ale czasami naprawdę nie wiem gdzie leży sens i skąd się biorą tacy ludzie.
Co o tym wszystkim sądzicie?
Mieliście podobną sytuację?
Na koniec MINI OGŁOSZENIA:
~Dalej pilnie poszukuję osoby, z którą mogłabym współpracować i która pomogłaby mi wykonać szablon na bloga.
~ Zapraszam na Tumblr'a i Instagrama ( linki w prawym górnym rogu )
~ Jeśli macie jakieś tematy, które mam poruszyć piszcie śmiało w komentarzach.
~Klara

5 komentarzy:

  1. na prawdę świetnie piszesz *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety miałam taką stylację jakieś dwa lata temu ale nic na to już teraz nie poradzę. Było i się skończyło!
    P.S Chętnie wykonam dla Ciebie szablon. Konakt znajdziesz na moim blogu->
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że blogosfera to wlasnie dobre miejsce na wyrzucenie z siebie tych negatywnych jak i pozytywnych odczuć. Jedni wolą powiedziec, drudzy wolą wypisać. Jesli chodzi o tresc posta, uważam, że nie powinnaś sie dawac "wykorzystywać". Najlepszym rozwiązaniem jest rozmowa. Tylko uwazaj... szczera rozmowa. Ja rownież nie raz się zawiodłam i wiesz co? Powiedziałam tej osobie wprost co o niej mysle (bardzo rzadko kiedy to robie ze wzgledu na moją uprzejmosc i strach zeby kogos nie urazić) od tamtego momentu ulzyło mi i czekałam aż ona sama do mnie podejdzie. Do porozumienia doszlysmy dopiero po 2 miesiacach i to wyszło tak samo z siebie. Powiedziałam ze jej wybaczam i nie chce wracac do przeszłości.
    Kochana jesli potrzebujesz to z przyjemnoscią wykonam dla ciebie design. Poczułas z twojej strony taka sympatie i aż chce sie pomoc :)
    Jesli sie zdecydujesz to daj mi znać na blogu. Przy okazji zobaczysz jakie mam doswiadczenie widzac moj design.
    Pozdrawiam i zapraszam na mala dawke fotografii :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem coś na temat takich ludzi. Sama mam niestety takiego pecha że często się na nich natykam. Traktuj tą osobą jak powietrze bo moim zdaniem nie jest to koleżeństwo

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. To twój blog, więc pisz o czym chcesz, czasami dobrze jest gdzieś wypisać wszystkie emocje, a blog to moim zdaniem odpowiednie miejsce :) Ehh niestety też taką sytuację miałam, ale bardzo szybko zakończyłam tą znajomość z osobą, która okazała się niestety być dwulicowa :P
    Podobnie jak ty nie daję się wykorzystywać innym ludziom i zawsze bronię swojego zdania, jeżeli ktoś jest nie w porządku wobec mnie, to zawsze próbuję z tą osobą porozmawiać, powiedzieć co myślę o jej zachowaniu i o wszystkich swoich odczuciach, jeżeli rozmowa nie skutkuje, to nie ma co się bawić w takie znajomości :P
    Mam nadzieję, że uda ci się wszystko jakoś ułożyć/wyjaśnić ;)
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to niesamowita motywacja:3
Chętnie zajrzę na Wasze blogi.