8.12.2015

~65~ GADANIE O #PRACA NA WAKACJE

W końcu ! Po ponad miesiącu rozłąki powracam do świata żywych-blogujących.

Powód mojej długiej nieobecności była praca wakacyjna i wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że nie znajdowała się ona w pobliżu mojego domu, a miejsce, w którym byłam nie zawsze miało inernet.

Ale co tu ubolewać. Ważne, że się wróciło zdrowym i z bagażem doświadczeń.
I jedno co Wam mogę z całego serca polecić to chociaż prze miesiąc -naszych i tak długich wakacji - wypróbować czegoś nowego i podjąć się pracy.

Chociaż na początku nie było tak łatwo coś znaleźć, po pewnym czasie udało mi się ( również przez parę znajomości ) znaleźć miejsce w firmie, która akurat potrzebowała pomocy. Wakacje to urlopy i często kilku pracowników potrzebuje zastępstwa.

Nawet jeśli od razu Wam się nie uda znaleźć czegoś wielkiego, warto zacząć od najmniejszej pracy. Bo naprawdę WSZYSTKO się w życiu przydaje. Sama się o tym przekonałam.

Nie poddawajcie się i działajcie, bo każdy własnoręcznie zarobiony grosz bardzo cieszy, a krok w dorosłość poszerza horyzonty.

Tym bardziej, że po pracy również można się dobrze bawić :)






A Wy podjęliście się pracy na wakacje? Jak Wam mijają ostatnie tygodnie wolności ?

Gorąco pozdrawiam
~Klara

7 komentarzy:

  1. Ja nie podjęłam się pracy w wakacje, ale może za rok:D
    Nowy post na zyciedlapasji.blogspot.com Będzie mi bardzo miło Cię gościć w mych skromnych progach ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie pracowałam, może dlatego że jestem za młoda trochę ale jak będę starsza to będę dorabiać we wakacje :3
    Zapraszam!
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie podjęłam żadnej pracy a wakacje ostatnio mijają naprawdę fajnie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. W przyszłym roku planuję znaleźć taką pracę na wakacje !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowałam w trakcie roku szkolnego, więc teraz odpoczywam :P. Czytasz po niemiecku? Brr...
    Fajne zdjęcia :)

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    depozyt-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam milke, ciekawy post^^
    Pozdrawiam:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jest to niesamowita motywacja:3
Chętnie zajrzę na Wasze blogi.